Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την Πρόληψη και την Επίλυση Περιστατικών Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού

Διαβάζοντας ο καθένας μας το Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την Πρόληψη και την Επίλυση Περιστατικών Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού που δημοσίευσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, διαπιστώνει οτι για την οποιαδήποτε προβατική συμπεριφορά μεσα στο σχολείο φταιει ο μαθητης και η οικογενεια του και ΟΧΙ το σχολειο , ΟΧΙ οι εκπαιδευτικοί , ΟΧΙ οι συνθήκες και ΟΧΙ η πολιτεία
Το 1ο πραγμα που λεει το Πρωτόκολλο Συνεργασίας είναι η διαπόμπευση του μαθητή , να τον κανει δακτυλοδεικτούμενο και ΜΕΤΑ όλα τα αλλα.
Προσέξτε
Α’ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΟΧΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Πρόληψη ή αντιμετώπιση περιστατικού σε ενδοσχολικό επίπεδο
Ο πρώτος και καθοριστικός κρίκος από τον οποίο ξεκινά η παρέμβαση είναι ο εκπαιδευτικός της τάξης. Συγκεκριμένα, η παραβατική συμπεριφορά μαθητή/τριας προβληματίζει τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος αρχικά διαπιστώνει και συνειδητοποιεί το πρόβλημα, το οποίο στη συνέχεια κοινοποιεί στη σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς). Εξίσου σημαντικός σε αυτό το επίπεδο είναι και ο ρόλος της οικογένειας του/της μαθητή/τριας με την παραβατική συμπεριφορά.
Β’ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΟΧΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Ακολουθείται η ίδια διαδικασία του προηγούμενου επιπέδου
Γ’ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΟΧΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Ακολουθείται η ίδια διαδικασία του προηγούμενου επιπέδου κτλ κτλ
Δ’ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Ακολουθείται η ίδια διαδικασία του προηγούμενου επιπέδου κτλ κτλ
Οι περισσότεροι γονεις ,αν όχι ολοι , δεν γνωριζουν αυτό.
Τα σχολεια εχουν σκόπιμα καλλιεργήσει μια αίσθηση ανικανότητας στους γονείς με σκοπο να τους εμπιστευόμαστε τα παιδια μας με αντάλλαγμα να μας κατηγορούν για τις αποτυχίες του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου